niedziela, 16 sierpnia 2015

Peter Prevc


Jak zdobyłam: podczas LGP 2016 w Wiśle 


Jak zdobyłam: podczas pucharu świata w Wiśle 2016 


Jak zdobyłam: wysłałam list z kopertą zwrotną i kuponem IRC na ten adres 
 Peter Prevc
ASK Triglav Kranj
Partizanska 37 pp 189
4001 Kranj
Slovenia
Dedykacja: tak 


Jak zdobyłam: napisałam na Facebooku n profil mebli Prevc 



Kto: Peter Prevc 
Jak zdobyłam: podczas LGP w Wiśle 2015
Wymarzony: tak !!
Dedykacja: nie 

Peter Prevc (ur. 20 września 1992 w Kranju) – słoweński skoczek narciarski. Wicemistrz olimpijski na normalnej oraz brązowy medalista na dużej skoczni z 2014. Indywidualny srebrny i brązowy medalista mistrzostw świata z 2013, drużynowy brązowy medalista z 2011. Srebrny (indywidualnie) i brązowy (drużynowo) medalista mistrzostw świata juniorów z 2010. Były rekordzista świata w długości skoku narciarskiego (250 m)



5 komentarzy: