czwartek, 26 marca 2015

Simon Ammann



Jak zdobyłam: podczas LGP 2016 w Wiśle 


Kto: Simon Ammann 
Jak zdobyłam: Wysłałam list z kopertą zwrotną i kuponem IRC na ten adres : 
WWP Weirather-Wenzel & Partner GmbH
c/o Simon Ammann
Lustenauer-Strasse 64
A-6850 Dornbirn
Austria
Ile czekałam: 21 dni 
Dedykacja: nie 
Wymarzony: tak !!!

Simon Ammann (ur. 25 czerwca 1981 w Grabs) – szwajcarski skoczek narciarski, reprezentant klubu SSC Toggenburg, a wcześniej RG Churfirsten.




Jak zdobyłam: poprzez wymianę 


PS. Jest mi bardzo smutno,że Simon może  zakończyć  karierę ;( 
Aktualizacja :
WYMIANA

6 komentarzy:

  1. jak to zakończył? chyba nigdzie nie ma takiej informacji.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No niestety to prawda informacje na ten temat są na stronach o skokach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Możesz podać jakikolwiek link? bo ja na żadnej stronie o skokach nie widzę nic takiego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) zakończył? pierwsze słyszę

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej że może zakończyć kariere tu jest link http://www.skijumping.pl/wiadomosci/19363/Simon-Ammann-Zobacze-co-podpowie-mi-serce/ :) Przepraszam za to nieporozumienie i tak mam nadzieję że Simi i będzie jeszcze skakał :)

    OdpowiedzUsuń