poniedziałek, 1 grudnia 2014

Kamil Stoch



Jak zdobyłam: podczas LGP 2016 w Wiśle 


Jak zdobyłam: n zawodach LGP 2015 w Wiśle 


Kto: Kamil Stoch
Jak zdobyłam: przez wymianę
Dedykacja: nie
Wymarzony: tak ;)

Kamil Wiktor Stoch (ur. 25 maja 1987 w Zakopanem) – polski skoczek narciarski, zawodnik klubu KS Eve-nement Zakopane, dwukrotny mistrz olimpijski z 2014, indywidualny mistrz świata i drużynowy brązowy medalista mistrzostw świata z 2013, dwukrotny drużynowy wicemistrz świata juniorów, zdobywca Pucharu Świata w sezonie 2013/2014. Dwukrotnie sklasyfikowany na drugim miejscu w Letnim Grand Prix (w 2010 i 2011), zwycięzca Letniego Pucharu Kontynentalnego w sezonie 2010. Siedmiokrotny indywidualny mistrz Polski. Reprezentant Polski, trzykrotny olimpijczyk. Kawaler Krzyża Kawalerskiego Orderu Odrodzenia Polski.

Zapraszam do zakładki WYMIANA






Jak zdobyłam: wysłałam list z kopertą zwrotną i znaczkiem na ten adres :
Kamil Stoch 
ul.Krupówki 20
skrytka pocztowa 236 
34-500 Zakopane 
Ile czekałam: 74 dni 
Dedykacja: nie 
Wymarzony: tak !!


Jak zdobyłam: poprzez wymianę


5 komentarzy: